Blogroll

9 Mart 2014

Pazar Müzikleri.


 Mutlu Pazarlar blog ahalisi!

  'Mutlu' dedim ama etrafımdaki çoğu insanın Pazar günlerine bir antipatisi var. Ertesi günün sendromların anası Pazartesi olmasından mıdır bilmiyorum ama ben o gün çalışıyor da olsam, hava bunalımların dibine vurmuş da olsa Pazar gününü sıkıcı ilan edemiyorum. Sizi de bu yazı dizisiyle Pazar günlerini sevmeye davet ediyorum. :)

   Bu haftanın müziği Yüzyüzeyken Konuşuruz'a ait. Pazar gününden daha çok sevdiğim bir şey varsa o da bu grup! Şarkılarında anlam veremediğim bir tatlılık, dinleyince insanın yüzünde istemsiz oluşturduğu gülümsemeler, tarifsiz bir huzur var. Afiyetle dinleyiniz, dinletiniz! :)




tartışmaya açık bıraktım çayın altını 
hangi rafa koymuştum servis takımını bilemedim 
denize kıyısı olmayan insanları hiç sevemedim..

Dırınırınırınımmmm.. :)



Not: Youtube dışında yayına müzik ekleyebileceğim bir yer var mı bildiğiniz?

0 kez mırlanmış.:

Yorum Gönder