Blogroll

22 Şubat 2015

Alıntılar: Golem ve Cin

The Golem and the Jinni

‘’ Uzun zaman önce, Süleyman’ın hüküm sürdüğü yıllarda cinlerin en güçlüleri dilekleri yerine getirebiliyormuş. Cinlerin insan büyücüler tarafından hapsedildiği masallar o zamanlardan geliyor. Hapsedilen cin, serbest kalması şartıyla onu tutsak edene üç dilek hakkı sunuyormuş. Büyücü, dilek haklarını daha fazla hakka sahip olmak için kullanıyor, cini ebedi bir köleliğe zorluyormuş. Sonunda büyücü dalgınlıkla iyi ifade edemediği bir dilek söyleyince, tutsak cin onu oyuna getirip serbest kalıyormuş. Belki insanların Tanrısı da benim gibi bir cindir, cennette tutsak edilmiş, dilekleri yerine getiriyordur. Ya da uzun zaman önce özgürlüğüne kavuşmuş, ama insanlar bunu hala bilmiyorlardır. ‘’


2 kez mırlanmış.:

Lord dedi ki...

Golem ve Cin son alışveriş listemde var. Yakın zamanda okuyacağım.

Mertör dedi ki...

Ne güzel blog! Bir sürü kitap keşfettim, sayfalarca geri gittim, okudum okudum... Ellerine sağlık! :)

Yorum Gönder