Blogroll

25 Şubat 2012

1890ların Dansçı Ablaları.

Başlık yeterince açıklayıcı sanıyorum,o yüzden açıklamıyorum. Fotoğraflara bakın siz iyisi mi.  Ha etli butluluğa da bakın ayrıca. Benim iki bacağım kadar bacakları varmış ablaların. Bir de günümüz dansçılarına bak,çöp şiş gibiler,ne bileyim kürdandan halliceler. Peh!Yoksa mankenler miydi onlar,neyse o zamanlar böylesi modaymış işte ona içerlendim,anladın sen.


Hepsini geçtim o kilolara o bel ne ayak? Belden alıp bacaklara mı verdiniz,kaç sene korse taktınız,sırrınız ne abla?

Broadway yazıyor bir de utanmadan altlarında. Ben o zamanlarda yaşamış olacaktım,pehhey..

Yetkililere sesleniyorum,lütfen güzel kadın kiloludur,et but her daim tercih edilir modasını yeniden yürürlüğe sokun. Lütfen dedim bak.

Kaynak: http://www.retronaut.co/2012/01/exotic-dancers-1890s/

1 kez mırlanmış.:

Unknown dedi ki...

Hakkaten ya :)
Bel be ayaklar arasındaki fark enteresan :)

Yorum Gönder