Blogroll

20 Nisan 2014

Gününe Gri Katmak İsteyenlere, London Grammar

 Evet sonunda kendimi toparlamaya başladım, iş aramalarına geri döndüm, uzun dönem planlarımı gerçekleştirmeye çalışıyorum ve uzuun bir aradan sonra Pazar müziklerinin ikincisini yazıyorum. :)


 Nedendir bilmiyorum ama Pazar günleri bana hep yağmurlu, gri, kasvetli ( ki en sevdiğim hava durumudur ) geçmesi gerekirmiş gibi geliyor. Yani al çayını kahveni, bir yanına kitabını diğerine kedini, akşama kadar miskin miskin günün tadını çıkarıp klişenin dibine vur :) Benim için Pazar günlerinin anlamı budur, ama karanlık bir hava olmayınca nedense bir şeyler eksik geliyor bana. Bir kaç tahtam eksik evet. Oluyor öyle.

Tamam 100+ degree olmadık daha ama bana bu bile çok sıcak!


 O yüzdendir ki kendi kasvetimi kendim yaratırım diyerek bu haftanın Pazar Müzikleri görevini London Grammar adlı geç tanıştığım müthiş gruba bırakıyorum. Kimine çok kasvetli gelmeyebilir ama nedense benim içimdeki yağmuru ortaya çıkardı, ruhumu burktu bu şarkılar. Adında London olmasının da etkisi olabilir tabi :)



Sesi kadar kendi de güzel solist ablamız Hannah. Diğerleri için aynı şeyi söyleyemeyeceğim :D

 Siz de benim gibi sıcak havadan, baharından neşesinden çok haz etmeyip gününüze biraz gri katmak isterseniz, dinleyin London Grammar'ı, afiyetle dinleyin. Eminim bayılacaksınız :)





Geç dedim ama aslında kendileri de çok eski bir grup sayılmazlar, 1-2 sene içerisinde çokça ünleneceklerini, popüler kültüre malzeme olacaklarını ve önüne gelen herkesin bir şarkısını dinleyip ,ay ben çok seviyorum o grubu bik bik diye diye insanı dinlemekten soğutacaklarını düşünüyorum. O nedenle siz çok geç olmadan dinleyin sevin, sonradan sevenlere de ohoo ben sizden önce dinliyordum ki diye hava atın. Bu iyiliğimi de unutmayın! :)

Gri Pazarlar...

1 kez mırlanmış.:

Alper Sağlam dedi ki...

Darling Are You Gonna Leave Me diyorum favorim diyorum paylaşım içinde teşekkür diyorum :)

Yorum Gönder