Blogroll

16 Eylül 2014

Kitap Meydan Okuması 2. Gün


Merhaba! Bugün dünden belirttiğim üzere 2. günün sorusu: 3 Kereden Fazla Okuduğunuz Kitap? idi. 30 günün tüm sorularını yukarıdaki görselden bulabilirsiniz ama ben heyecan olsun diye sadece bir sonraki günün sorusuna bakıyorum, kendi kendime küçük sürprizler yaparak eğleniyorum ehe ^^

Gelelim bugünün cevabına,

  Sanırım okunacak kitabı hiç bitmeyen çoğu kitapseverin bir kitabı 3 kez ya da daha fazla okuması büyük bir lükstür. Ya da kitap gerçekten aşık olunabilecek kadar güzel olabilir. İşte burada benim için devreye Fernando Pessoa - Huzursuzluğun Kitabı giriyor. Sanırım biraz hile yapıyorum çünkü kitaba 4 kez başlamış olmama rağmen her seferinde mutlaka son 50-60 sayfasını okumadan bıraktım. Galiba böyle yaparak kitabın hiç bir zaman bitmemesini falan sağlamaya çalışıyorum, bilemedim ^^ Ama 800 küsür sayfalık bir eser olduğunu düşünürsek benim 50-60 sayfalık hilem sayılmaz diye umuyorum ^^


İlerleyen bir zamanda kitap ve yazar hakkında ayrı bir övgü yazısı hazırlamayı planlıyorum, o yüzden şimdilik kitaptan bir alıntıyla bugünün yazısını bitireceğim.

 Asla bir geleceğe sahip olmamış olduğum günlerden birindeyim. Karşımda yalnızca, bir sıkıntı duvarıyla kuşatılmış, taş kesilmiş bir şimdi var. Irmağın karşı kıyısı, karşıda bulunduğuna göre, asla bu taraftaki kıyı değil; çektiğim acıların tek nedeni de bu. Nice limanlara yanaşacak gemiler var elbette, ama hiçbiri hayatın ıstırap vermez olduğu limana varmayacak, her şeyi unutabileceğimiz bir rıhtım da yok. Üstünden çok zaman geçti bunların, ama benim hüznüm hepsinden eski.  -syf 17


   Yarının sorusu: Favori Kitap Seriniz?

Not: 2 gündür birbirinden huzursuz iki kitap seçtim, diğer günler de bu kadar karamsar olmaz umarım ^^

0 kez mırlanmış.:

Yorum Gönder