Blogroll

7 Ekim 2014

18. ve 19. Gün

19. Günün Sorusu: Sizi Hayal Kırıklığına Uğratan Bir Kitap?

Benim Cevabım: Jean Teule - İntihar Dükkanı


Bu kitabı bir blogda görerek almaya karar vermiştim. Konusu çokça ilgimi çekmişti ve bir kaç yorumu da inceleyince büyük beklentiler içine girerek aldım. Ama neden bilmiyorum, herkesin bayılarak okuduğu bu kitabı ben bir türlü sevemedim. Beklediğim etkiyi vermedi, konular ve hatta bazen cümleler birbirinden oldukça kopuktu ve sonuna kadar okuyabilmek için cidden zorlandım. Sanırım bunda çevirinin etkisi büyük ve belki biraz da beklentilerimin yüksekliği, ama sonuç olarak intihar dükkanı beni hayal kırıklığına uğratan kitaplar arasında baş sırada yerini aldı.


19. Günün Sorusu: Filme Çekilmiş En Sevdiğim Kitap?

Benim Cevabım: Kolaya kaçıyorum ama yapacak bir şey yok, Yüzüklerin Efendisi - Kralın Dönüşü ^^



Çok tatlı değil mi ya? Al eve besle ^^


Yine geriden takip ederek geldiğim Challenge'ın 20. Gününde görüşmek üzere ^^

2 kez mırlanmış.:

elif. dedi ki...

intihar dükkanı diye bir animasyon film izlemiştim. acaba bu kitaptan mı uyarlamaydı diye merak edip baktım. öyleymiş:) müzikaldi, severim aslında müzikalleri ama keşke bu film öyle olmasaydı daha güzel olurdu dediğimi hatırlıyorum. yani senin kitaptaki hayal kırıklığını ben de filmde yaşamıştım:) bu da böyle bir anımdı işte:))

KediDeli dedi ki...

Filmi de sırf hayal kırıklığına uğramayayım diye izlemiyordum. Desene doğru düşünmüşüm :) Çok iyi bir konu ve işlenebilseydi çoğu insanın favorilerinden olabilirdi filmi de kitabı da. İnsan üzülüyor :(

Yorum Gönder